dyspraxia.gr Headline Animator

Κάντε enter στο dyspraxia.gr

Τρίτη, 14 Οκτωβρίου 2008

Το λίπος

Ίσως ήδη έχετε αλλάξει συνήθεια και, αντί να τηγανίζετε το φαγητό σας, να το ψήνετε. Αυτό σίγουρα βοηθάει, υπάρχουν όμως πολύ περισσότερα που μπορείτε να κάνετε.

Το 1/3 περίπου από τα λιπαρά που καταναλώνει ο μέσος καταναλωτής προέρχονται από γαλακτομικά προιόντα και ιδιαίτερα από το βούτυρο και το γάλα.
Το 1/4 περίπου προέρχεται από μαργαρίνες, μαγειρικά λίπη και έλαια και το 1/6 από άλλα προιόντα, όπως πατατάκια, μπισκότα, τούρτες κλπ.
Πολλές φορές συγχέουμε τα διαφορετικά είδη λίπων.
Βασικά υπάρχουν δύο τύποι: τα κορεσμένα λίπη και τα ακόρεστα. Τα τελευταία περιλαμβάνουν μία ειδική ομάδα που λέγεται πολυακόρεστα λίπη. Η διαφορά μεταξύ τους βρίσκεται στη χημική του σύσταση.

ΚΟΡΕΣΜΕΝΑ

Κορεσμένα λίπη διαθέτουν τα ζωικά λίπη, το κρέας (μοσχάρι, αρνί, χοιρινό) και τα γαλακτομικά προιόντα (γάλα, τυρί, βούτυρο). Επίσης υπάρχουν σε ορισμένα φυτικά λίπη, όπως στο λάδι καρύδας, στο φοινικέλαιο, και στα γλυκά, στα μπισκότα, στις σοκολάτες, στα μαγειρικά λίπη, στις σκληρές μαργαρίνες και στις σάλτσες.
Ορισμένες φορές αυτά τα λίπη αναφέρονται στα περιεχόμενα των συσκευασιών σαν υδρογονωμένα φυτικά λίπη-έλαια._
Η κατανάλωση πολλών λιπαρών δημιουργεί δύο κυρίως προβλήματα. Πρώτον έχουν πολλές θερμίδες και οδηγούν στο να γίνει κανείς υπέρβαρος και τελικά παχύσαρκος.

Διαβάστε εδώ πόσα είδη λίπους υπάρχουν, ποιές είναι οι επιπτώσεις στην υγεία μας και μικρά τίπς για να αποφύγουμε τις λιπαρές τροφές.

http://dyspraxia.forumotion.com/